Googyi blogja a pénzügyekről

Googyi blogja a pénzügyekről

Miért is hoztam létre ezt a blogot?

2018. szeptember 11. - googyi

Több dolog vezetett el ahhoz, hogy eljutottam a blogolás gondolatáig.
2018 tavaszán elkezdtem utánanézni (elsősorban nyugdíjcélú) befektetési lehetőségeknek,
másrészt ezen felül is szerettem volna hatékonyan kamatoztatni a pénzem. Erre nagyon jó ösztönző volt, hogy a bankok betéti kamatai gyakorlatilag elhanyagolhatóak és rájöttem, hogy a befektetések világában gyakorlatilag pénzügyi analfabéta vagyok.
A bankbetéten kívüli dolgokról kevés fogalmam volt. Miután hónapokig olvastam a témáról és elkezdtem beleásni magam a dolgokba, rájöttem, hogy ez egy nehéz terület és a leginkább fogalmatlan embereknek adják el "független" "etikus" tanácsadók a legmagasabb költségű termékeket. Ami nem mellesleg végtelenül bosszant..
A tervem az, hogy nagyjából havonta egy - a témához mérten - rövid cikkben egyszerűen és lényegretörően ismertetek egy-egy pénzügyi terméket/lehetőséget.
Nagyjából ez lesz a menetrend:
- Kötvény/állampapír
- Részvény
- Befektetési alap
- Értékpapírszámlák összehasonlítása
- NYESZ vs ÖNYP vs nyugdíjbiztosítás
- NYESZ számlák összehasonlítása
- ÖNYP-k összehasonlítása
- népszerű nyugdíjbiztosítások összehasonlítása
- "etikus" tanácsadók érvei

 

A bejegyzés trackback címe:

https://googyi.blog.hu/api/trackback/id/tr2414228029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása